קצת עלינו

לקטלוג שלנו

SINCE 1981

ש.בן עמי סוכנויות בע"מ

אנו ב-S. Ben Ami Agencies Ltd. גאים להיות הנציגים הבלעדיים של METHIS איטליה ו-MASCAGNI איטליה בישראל, ומספקים פתרונות ריהוט מותאמים אישית ברמה הגבוהה ביותר כבר למעלה מ40 שנה.

המסע שלנו החל כמרכז השיווק הראשי של חברת "הארגז" בשנת 1981, מה שהוביל אותנו להתמחות בריהוט שהוא לא רק חלק מהמרחב שלכם אלא חלק מהסיפור שלכם. מסביבות משרדיות ועד ספריות, אוניברסיטאות, וכל חלל ציבורי שנדרש.

אנו בMETHIS ישראל מציעים ריהוט משרדי מודולרי ואיכותי. מערכות "אופן ספייס" מיוחדת "מותאמת" לעיצובים אדריכליים, המייצגים יותר מסתם פונקציונליות – הם מגלמים תחכום ועמידות.

המוצרים שלנו, בעיצוב איטלקי אשר מיוצרים במפעלים יוקרתיים באיטליה ובסין, כוללים מגוון שולחנות, מערכות אחסון, חדרי ישיבות ועוד, ומעוצבים כדי לענות על מפרטים אישיים ואדריכליים, צבועים ומותאמים בצורה מושלמת לכל מבנה.

צוות מנהלי הפרויקטים המקצועי שלנו וצוות ההרכבה המיומן מבטיחים שכל פרויקט יבוצע בדיוק, נתמך בשנות שירות ואחריות.

אנו מאמינים שכל מרחב, בין אם זה משרד הומה, בית ספר או מלון שלו, ראוי לריהוט המשקף את הייחודיות שלו ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב ופונקציונליות.
עם הקולקציות המעודנות של METHIS ו-MASCAGNI בהישג יד, אנו הופכים את המשימה שלנו להפוך את החזון שלכם למציאות.

תנו לנו לעזור לכם להפיח חיים במרחבים שלכם עם ריהוט ייחודי כמו הצרכים שלכם. גלו את ההבדל של פתרונות מותאמים אישית, מסוגננים ועמידים עם METHIS ישראל.

חברת מטיס ישראל הינה חברה בעלת יכולת התאמה וגמישות לביצוע פרויקטים ייחודים של נגרות מיוחדת ב"תפירה אישית" על פי תכנון אדריכלי.

רשימת לקוחות של מטיס: מפעל הפיס, רשות שדות התעופה, גטר, עו"ד הרצוג פוקס נאמן, סמסונג, דלויט, הוט, בזק, חברת AIG, הראל, בנק לאומי, בנק דיסקונט, קוקקולה, אוניברסיטת חיפה, המכללה למינהל, אוניברסיטת בר אילן, ישרכארט, איתורן, בית חולים איכילוב, מועצה דתית רמה"ש, פרופיט – פתרונות פיננסים, Nayax, Anyclip ועוד

שמעון בן עמי

CEO

שאלות נפוצות

לגבי המוצר

  • כמה שנות אחריות יש על המוצרים?

    שלוש שנות אחריות בהתאם לתקנון החברה ותנאי השימוש.

  • מהם זמני האספקה?

     90 יום אספקה מיום אישור התוכניות הסופיות( למעט כוח עליון).

  • מי מרכיב את המוצרים ומה משך ההרכבה?

    ברשותנו צוות הרכבות מקצועי אשר ירכיב את המוצרים ביסודיות ומי ומנות. משך ההרכבה הוא על פי
    גודל הפרויקט.

  • מה תהליך העבודה על פרויקט ריהוט משרדים?

     אנו מספקים ריהוט משרדי בתפירה אישית לפי צרכי הלקוח בפרויקטים בסדרי גודל שונים, בצמוד לעבודה מול האדריכל או מעצב הפנים. תהליך העבודה מורכב משלושה שלבים מרכזיים.
    בשלב הראשון, הלקוח בליווי האדריכל או מעצב פנים, מגיעים אלינו לפגישת ייעוץ בה נגדיר את הצרכים ונאפיין תוכניות כלליות שהביא האדריכל . אנו לומדים את הפרויקט והלקוח מקבל הצעת מחיר בהתאם לבחירת חומרי הגמר.

    בשלב השני, אנו יוצאים לשטח לצורך אימות מדידות ומכינים תוכנית העמדה ופריטי ייצור במחלקת התכנון והשרטוט האדריכלי שלנו.
    כמו כן, אנו עושים התאמה של ת וכנית החשמל והתקשורת ביחס לתוכנית העמדה שלנו ומבצעים שינויים אם יש צורך.

    בשלב השלישי והאחרון, לאחר אישור התוכניות הסופיות, אנו שולחים את ההזמנה לייצור.

    לכל אורך תהליך הפרויקט, אנו מלווים באופן אישי ושוטף את הלקוח בהתקדמות הפרויקט ובזמני האספקה ומועד ההתקנה לשביעות רצונו של הלקוח.

כסאות משרדיים

כניסה לקטגוריה

ריהוט משרדי

כניסה לקטגוריה

ריהוט לבתי ספר

כניסה לקטגוריה

ספות וכורסאות

כניסה לקטגוריה